Tracking

Pakketten verzenden met Track & Trace.

Wist je dat maar liefst 78% van de consumenten meerdere keren de status van hun bestelling bekijkt op een Track & Trace pagina? Houd jouw klanten altijd op de hoogte door automatisch een mail met de Track & Trace link te delen bij het verzenden van een bestelling. Deze link verwijst naar jouw eigen, gepersonaliseerde Track & Trace pagina, waar jouw klant zelf de status van hun bestelling kan zien. 
Track & Trace pagina

78%

bekijkt meerdere keren de status van hun bestelling op een Track & Trace pagina

151.002

unieke bezoekers per maand die de Track & Trace pagina meer dan 2 keer bezoeken

350

nieuwe klanten per maand die hun eigen Track & Trace pagina personaliseren.

Wat is de Track & Trace?

Als je een verzendlabel aanmaakt om een pakket te versturen, dan wordt er automatisch een Track & Trace code aangemaakt. Hiermee kun jij de zending volgen tot deze wordt bezorgd bij jouw klant. Ook jouw klant kan met deze code zijn of haar bestelling op de voet volgen. De Track & Trace code bestaat uit een combinatie van letters en cijfers. Meer weten over de Track & Trace code? Lees dan deze blog.

Hoe werkt het?

  1. Jouw klant ontvangt automatisch een mail met een Track & Trace link.
  2. Deze link verwijst naar jouw gepersonaliseerde Track & Trace pagina.
  3. Op deze pagina kan zowel de klant als jijzelf de zending op de voet volgen. 
Nu instellen

Ontwerp jouw eigen Track & Trace mail en -pagina.

Zowel de Track & Trace mail als de pagina kun jij heel eenvoudig personaliseren binnen ons verzendplatform. Personaliseer jouw Track & Trace pagina met…

  • Jouw eigen logo.
  • De huisstijlkleuren van jouw webshop.
  • Berichten van jouw Instagram of Twitter tijdlijn.
  • Een promotiebanner met jouw eigen afbeelding en link naar keuze
  • Een link naar een pagina waar jij al jouw reviews op verzamelt
  • Een knop waarmee jouw klant zelf een retourlabel aan kan maken
Branded Track & Trace pagina
klantenservice contact opnemen myparcel

Vragen? We staan voor je klaar.

Hulp nodig bij het instellen of ontwerpen van jouw Track & Trace pagina of het verzenden van pakketten? Of heb je een andere vraag? Ons support team staat zes dagen in de week voor je klaar en helpt je graag verder.

Contact opnemen