Over ons

Schrijf je in voor de orderbeheer pilot.

09/02/2022
Afbeelding voor Schrijf je in voor de orderbeheer pilot.

We hebben een nieuwe functionaliteit ontwikkeld waarmee je gemakkelijk orders kunt importeren en beheren vanuit jouw eigen MyParcel account. Op 28 februari start een pilot voor deze nieuwe functionaliteit. De pilot duurt twee maanden en gedurende deze periode geven wij de deelnemers exclusief toegang tot de functionaliteit. Wij verzamelen (en verwerken) de feedback gedurende deze periode zodat we de functionaliteit nog beter kunnen laten aansluiten op jouw wensen.

Heb je interesse? Dan is het belangrijk dat je voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Je bent klant van MyParcel.
  • Je maakt gebruik van de WooCommerce of Magento 2 koppeling. 

Voldoe je aan bovenstaande en wil je deelnemen aan de pilot? Schrijf je dan in via onderstaand formulier.

Wat gebeurt er na inschrijving?

Na inschrijving neemt zal één van onze accountmanagers binnen 2 dagen contact met jou opnemen. Je krijgt dan uitleg over de inrichting van de pilot en de geplande feedback- mogelijkheden en momenten. Daarnaast zorgt de accountmanager ervoor dat jij toegang krijgt tot de orderbeheer functionaliteit.

Wat is de orderbeheer functionaliteit? 

Met de orderbeheer functionaliteit importeer je (geautomatiseerd of handmatig) alle orders naar jouw eigen MyParcel account. Ontvang je een nieuwe bestelling? Dan zie je deze meteen verschijnen! Ook weet je welke – en hoeveel – producten je uit jouw magazijn moet verzamelen en is het vanuit jouw orderoverzicht mogelijk om een pakbon en verzendlabel aan te maken. Print deze los van elkaar of tegelijk op één A4. Meer informatie over orderbeheer vind je in onze hand-out.

Bekijk hand-out

De voordelen.

Gratis beschikbaar voor klanten van MyParcel.

Verwerk jouw orders en zendingen vanuit één platform.

Print pakbonnen vanuit jouw MyParcel account.

Print jouw verzendlabel en pakbon tegelijk uit en voorkom fouten tijdens het orderpicken en verpakken.